SHOW_PROD40008561

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 70€ εντός Αττικής

Τηλ. παραγγελίες 2107774818, 2107774160, 2107774606
 » Βιβλία » Μάρκετινγκ » Branding Η αξία των σχέσεων με τους πελάτες και το προσωπικό (ROSILI)
Espa
Branding Η αξία των σχέσεων με τους πελάτες και το προσωπικό (ROSILI)
Νέο Προϊόν
- 8%
Branding Η αξία των σχέσεων με τους πελάτες και το προσωπικό (ROSILI)
Kωδικός 40008562
Part Number: 978-618-5131-89-0
Σύγκριση
Δειτε όλα τα προϊόντα της ROSILI
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΕ 1 - 3 ΗΜΕΡΕΣ
Τιμή τοπικού καταστήματος: 15,50€
Τιμή web: 13,95€
Κερδίζετε: 8,55%
Προσθήκη στο καλάθι
Αγαπημένα

Το βιβλίο αυτό αφορά όλους όσους ασχολούνται με το branding- από υψηλόβαθμα στελέχη μέχρι φιλόδοξους φοιτητές. Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ερώτημα «μπορεί ένας καταναλωτής να νιώσει αγάπη για ένα brand;» και η απάντησή του σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού.
Μια καινοτομία αυτού του βιβλίου αποτελεί η εισαγωγή του προσωπικού στη διαδικασία της ανάπτυξης σχέσεων με τα brands. Πόση σημασία έχουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων; Μπορεί η επιλογή προσωπικού να γίνει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και να ενισχύσει τις προσπάθειες του εκάστοτε τμήματος marketing;

Μέσα από ένα -ελπίζουμε- κατανοητό και ευχάριστο κείμενο, που απλοποιεί περίπλοκες έννοιες και νοήματα, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πραγματικά χρήσιμο ανάγνωσμα και να προτείνουμε άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις. Παράλληλα, οι μελέτες περίπτωσης στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρουσιάζουν καλές πρακτικές και τρόπους που μεγάλα- ή και μικρότερα brands έχουν εφαρμόσει προκειμένου να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν σχέσεις ουσίας με τους καταναλωτές τους.

ISBN 9786185131890
Διαστάσεις 17x24
Εξώφυλλο Μαλακό
Σελίδες 128
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Έκδοση/Ημερομηνία 2024