SHOW_PROD40009007

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 70€ εντός Αττικής

Τηλ. παραγγελίες 2107774818, 2107774160, 2107774606
 » Βιβλία » Μάρκετινγκ » 32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε (ROSILI)
Espa
32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε (ROSILI)
Νέο Προϊόν
- 8%
32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε (ROSILI)
Kωδικός 40009007
Part Number: BKP-MARK-029
Σύγκριση
Δειτε όλα τα προϊόντα της ROSILI
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΕ 1 - 3 ΗΜΕΡΕΣ
Τιμή τοπικού καταστήματος: 12,00€
Τιμή web: 10,80€
Κερδίζετε: 8,55%
Προσθήκη στο καλάθι
Αγαπημένα
  • "Είστε ακριβός!"
  • "Ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!"
  • "Αυτά δεν είναι για εμάς..."

Έχετε ακούσει κάποια από τις παραπάνω φράσεις; Τι σημαίνουν; Πώς τις αντιμετωπίζετε;

 

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα εύστοχο και χιουμοριστικό τρόπο τις πιο κοινές φράσεις που ακούμε από το στόμα των πελατών μας.

Στο βιβλίο "32 Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε & πώς να τις ξεπεράσετε" αναλύονται φράσεις πελατών που μας “βραχυκυκλώνουν” τόσο πολύ και καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών. Από τις υποσχέσεις με πολλά υπονοούμενα («μαζί θα κάνουμε πολλές δουλειές…») μέχρι τις πλάγιες απειλές («θα πάρω και από αλλού προσφορές»), οι φράσεις των πελατών δεν σταματούν ποτέ να μας ψυχαγωγούν και να μας εκπλήσσουν.

 

Ο συγγραφέας, βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε κάθε μια από τις φράσεις αυτές και να διαχειριστείτε τους πελάτες σας, ξεπερνώντας τις δύσκολες καταστάσεις.

 

Καλή - και χαμογελαστή - ανάγνωση!

Υπότιτλος & πώς να τις ξεπεράσετε
ISBN 978-618-5131-85-2
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Απρίλιος 2023
Σελίδες 208
Εξώφυλλο Μαλακό
Διαστάσεις 12Χ17



Δείτε επίσης
Νέο Προϊόν
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (ROSILI)
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ (ROSILI)
14,15€