SHOW_PROD40008560

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με αγορές άνω των 70€ εντός Αττικής

Τηλ. παραγγελίες 2107774818, 2107774160, 2107774606
 » Βιβλία » Μάρκετινγκ » 100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης (ROSILI)
Espa
100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης (ROSILI)
Νέο Προϊόν
- 8%
100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης (ROSILI)
Kωδικός 40008561
Part Number: 978-618-5131-90-6
Σύγκριση
Δειτε όλα τα προϊόντα της ROSILI
Διαθεσιμότητα: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΕ 1 - 3 ΗΜΕΡΕΣ
Τιμή τοπικού καταστήματος: 16,65€
Τιμή web: 14,98€
Κερδίζετε: 8,57%
Προσθήκη στο καλάθι
Αγαπημένα

Ο ιδανικός τρόπος για να κατανοήσουμε όλες τις πτυχές μιας άψογης εξυπηρέτησης του πελάτη δεν είναι μέσα από την παράθεση απλών θεωριών και ορισμών, αλλά μέσα από την αφήγηση πραγματικών ιστοριών, με πραγματικούς ανθρώπους που έκαναν το κάτι παραπάνω ώστε να ικανοποιήσουν-χαροποιήσουν έναν πελάτη.

Το βιβλίο 100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης είναι ένα ευανάγνωστο σύγγραμμα που παραθέτει πώς ορισμένες εταιρείες, όπως η Amazon, η Zappos, η Nordstrom, τα Ritz-Carlton, η Disney και πολλές άλλες, που διέθεταν υπαλλήλους με ενσυναίσθηση και με ειλικρινή διάθεση να εξυπηρετήσουν (ή «δραστήρια» τμήματα εξυπηρέτησης πελατών), που αναζητούσαν τρόπους για να πάνε το έξτρα μίλι (go the extra mile), κατάφεραν να εκπλήξουν ευχάριστα και εντέλει να ξεπεράσουν τις προσδοκίες των πελατών τους.

Διαβάζοντας αυτές τις ιστορίες ο αναγνώστης μπορεί να συγκινηθεί όταν διαπιστώσει ότι υπάρχει ακόμα ανθρωπιά, ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που θα κάνουν ό,τι μπορούν για να σε κάνουν να χαμογελάσεις. Όπως χαρακτηριστικά ανέγραφε και η ταμπέλα ενός καταστήματος: «Σε έναν κόσμο που σαπίζει, να είσαι μια ψυχή που ανθίζει»…

ISBN 9786185131906
Διαστάσεις 14x21
Εξώφυλλο Μαλακό
Σελίδες 272
Σειρά Βιβλίων Μάρκετινγκ
Έκδοση/Ημερομηνία 2024